بیمه البرز؛ توانگر و ماندگار

بیمه بدنه با تخفیف

شرکت بیمه البرز یکی از قدیمی ترین شرکت های بیمه ای است که از سال 1338 فعالیت خود را آغاز کرده است. بیمه البرز به دلیل موفقیت و خوشنامی خیلی زود میان مردم شناخته شد و اعتماد سرمایه داران را جلب نمود. از آن زمان تا به حال با همان نام البرز فعالیت می کند.

بیمه شخص ثالث با تخفیف

برای اطلاعات بیشتر از تاریخچه، موفقیت ها، جوایز، طرح ها، نرم افزارها و اسامی شعب و نمایندگی بیمه البرز در ادامه با ما همراه باشید.

تاریخچه بیمه البرز

مدیریت بیمه البرز در زمان قبل از انقلاب اسلامی، با بیمه یورکشایر که یکی از شرکت های بیمه خارجی بود، مشترک بود. بیمه البرز ابتدا توسط بخش خصوصی تاسیس شد و در سال 1360 توانست دوباره مجوز فعالیت اخذ کند. در سال 1367 این شرکت، به عنوان شرکت بیمه ملی معرفی شد. بعد از 21 سال فعالیت به عنوان شرکت بیمه دولتی سرانجام در سال 1388 در بورس پذیرفته و 80 درصد سهام آن واگذار شد. در آن سالها بیمه البرز، اولین شرکت بیمه ای دولتی بود که در بورس راه یافت.

موفقیت های بیمه البرز

بیمه البرز در این سال ها و با اوج گرفتن فعالیت خود توانسته موفقیت های بسیاری کسب کند از جمله:

  • بیشترین سرمایه در شرکت های خصوصی
  • کسب سطح 1 توانگری مالی
  • شفاف ترین شرکت بیمه بورسی
  • کسب رتبه اول مشتری مداری
  • کسب رتبه اول انفورماتیک در بین شرکت های بیمه
  • برترین بیمه کشور بر اساس رتبه بندی بیمه مرکزی
  • دارای گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان
  • کسب مقام اول شفافیت گزارشات مالی
  • کسب مقام اول حضور و کارایی در بازار سرمایه
  • کسب مقام اول IT در بین شرکت های بیمه
  • کسب مقام اول کارایی عملیاتی در بین شرکت های بیمه

سرمایه، ریسک پذیری بالا، کارشناسان متخصص و حرفه ای، سرعت در ارزیابی، پاسخگویی مدیران، ارتباط با بازارهای جهانی و پرداخت فوری خسارت از ویژگی های مهم بیمه البرز است که باعث شده مشتریان قدیمی به این شرکت وفادار نیز بمانند.

بیمه البرز

افتخارات بیمه البرز

مدیر عامل بیمه البرز به دلیل کسب موفقیت های گوناگون، مورد تشویق دستگاه مسئول قرار گرفته و لوایح تقدیر دریافت نموده است.

از جمله دریافت لوح تقدیر جهت کسب رتبه های نخست مشتری مداری، انفورماتیک، برترین شرکت بیمه و بیشترین کارایی عملیاتی در میان شرکت های بیمه را از آن خود کرده است.

پایبندی به تعهدات در بیمه البرز

بیمه البرزهمواره طی این سالها به اصول و قوانین حرفه ای و اخلاقی پایبند بوده است به گونه ای که به دلیل احترام به قوانین و اقشار مختلف مردم بارها توسط افراد دولتی مورد حمایت و تشویق قرار گرفته است.

بیمه البرز با همکاران و واسطه های خود نیز مطابق قانون عمل کرده و با افراد زیادی را به دلیل نقض قوانین، قطع همکاری نموده است.

برخورد شدید با فساد و عدم چشم پوشی نسبت به این موضوعات در صدر سیاست های شرکت می باشد. پرداخت به موقع خسارت بدون کم و کاست، رعایت و حمایت از رقابت آزاد و پیروی از اصول بیمه گری علی الخصوص در تعیین نرخ حق بیمه نامه ها از خصوصیات شرکت بیمه البرز است.

پرداخت های به موقع درون شرکتی برای همکاران، مشتری مداری و رفتار منصفانه با مشتریان، پرهیز از اطلاعات دروغ و به دست آوردن نام و برند تجاری با هر روش دروغ و مبالغه، تعیین نرخ حق بیمه با اصول فنی و منصفانه بر پایه ویژگی ها و امتیازات شرکت، از مزایای بیمه البرز به شمار می رود.

کارشناسان حرفه ای بیمه البرز

بیمه البرز متخصصان و کارشناسان حرفه ای دارد که در زمینه اصول اخلاقی و فنی ماهرانه عمل می کنند. دانش بالای کارشناسان، ارزش نهادن برای مشتری، پیگیری خسارات تا دریافت کامل آن، پاسخ با صبر و حوصله به سوالات مشتریان و مشاوره های رایگان همگی از ویژگی های شرکت بیمه البرز است.

سهم بیمه البرز از بازار فروش

بیمه البرز از همان ابتدای فعالیت سهم بزرگی از بازار فروش بیمه را داشته است. گزارش های مالی این شرکت از این قراراست که بیشترین پورتفوی البرز در رشته های باربری، آتش سوزی، مسئولیت و خودرو بوده است. به علاوه پورتفوی بالای بیمه عمر و زندگی که مربوط به طرح جدید شوکا می باشد نیز به این آمار اضافه شده است.

گزارش مربوط به شش ماه نخست سال 1402 نشان می دهد شرکت بیمه البرز در صورت های مالی افزایش 101 درصدی داشته و درصد خسارت آن در مدت مشابه کاهش داشته است.

در روزهای اخیر نیز، این شرکت توانسته با 30 درصد تولید حق بیمه بیشتر سهام بزرگی از بازار را از آن خود کند. این در حالی است که بنا بر گزارشات، شرکت های به نام و رقبا افت شدیدی در تولید حق بیمه داشته اند.

بهترین شرکت بیمه البرز

رشته های بیمه البرز

بیمه البرز نیز مانند هر شرکت بیمه ای، تمامی رشته های بیمه ای را تحت پوشش قرار دارد. اما معروف ترین رشته هایی که این شرکت با تخصص و تمرکز انجام می دهد باربری، آتش سوزی، مسئولیت، درمان تکمیلی، ثالث و بدنه است.

در ادامه هر کدام را به اختصار توضیح می دهیم:

بیمه باربری البرز

بیشترین سهم بازار بیمه باربری، مربوط به بیمه البرز است. این شرکت با داشتن کارشناسان خبره در زمینه مشاوره و پیگیری خسارت باعث شده صاحبان کسب و کار و مشاغلی که نیز به بیمه باربری دارند، به سمت خود جذب کند.

پوشش های کامل، نرخ کارشناسی پایین نسبت به رقبا، پرداخت خسارت آنی و پوشش دهنده تمامی مشکلات در باربری از مزایای بیمه باربری البرز محسوب می شوند.

بیمه آتش سوزی البرز

تولید حق بیمه البرز در رشته آتش سوزی نیز بسیار قابل توجه است. در این رشته با مشاوره رایگان در هنگام خرید بیمه نامه خیالتان کاملا راحت است که تمامی موارد احتمالی خطر مورد پوشش قرار گرفته و همین طور حق بیمه اضافی نیز پرداخت نکرده اید.

بیمه آتش سوزی از مواردی است که اگر به آن مسلط نباشید و اقدام به خرید کنید، صدمات جبران ناپذیری را متحمل خواهید شد. حتی در بیمه آتش سوزی مسکونی نیز نیازمند دریافت مشاوره رایگان می باشید تا بهترین انتخاب با مناسب ترین پوشش ها برای شما انتخاب شوند.

بیمه آتش سوزی پیچیدگی های خاص خود را دارد خصوصا بیمه البرز که به تمام تعاریف این بیمه نامه هم با دقت بسیار تمرکز می کند.

بیمه مسئولیت البرز

یک بیمه پر از شاخه که انواع مختلفی دارد، بیمه مسئولیت است. این بیمه برای تمامی کسب و کارها، فعالیت ها و مشاغل بیمه نامه جدا اما با پوشش های یکسان در نظر گرفته است. پوشش های ای بیمه نامه ها به قدری کامل هستند که در هر فعالیتی مورد استفاده قرار می گیرند.

از بیمه مسئولیت ساختمانی گرفته تا مسئولیت مدنی ناجیان غریق همه مورد پوشش این رشته بیمه هستند.

بیمه مسئولیت البرز به دلیل داشتن پوشش ها تکمیلی که در همه شرکت های بیمه وجود ندارد، توانسته متقاضیان این بیمه نامه را به سوی خود جذب نماید.

بیمه درمان تکمیلی البرز

یکی دیگر از مزیت های درمان تکمیلی بیمه البرز، داشتن قرارداد با مراکز معتبر و معروف درمانی است. همکاری با بیمارستان های خصوصی به نام، آزمایشگاه های معروف، مراکز تصویربرداری خاص و… باعث شده بیمه شدگان آزادی عمل داشته باشند و از بهترین مراکز درمانی خدمات رایگان و یا با حداقل پرداخت، دریافت کنند.

علت پورتفوی بالای این رشته، داشتن طرح های متنوع و پوشش های تمکیل کننده است که بیمه شدگان بتوانند تمام نیازهای درمان خود را رفع کنند. برخی از طرح های درمان تکمیلی بیمه البرز نامحدود و بدون سقف بوده و بیمه شدگان می توانند بدون پرداخت ریالی، از خدمات درمانی استفاده کنند.

درمان تکمیلی بیمه البرز از رشته هایی است که مورد استقبال سازمان ها و شرکت ها قرار می گیرد. هر ساله تعداد مجموعه هایی که خدمات درمان تکمیلی از بیمه البرز دریافت می کنند، رو به افزایش است.

بیمه ثالث و بدنه البرز

بیمه خودرو البرز، هر روز در حال پیشرفت است. ساختن سامانه ها، مراکز پرداخت خسارت سیار، تخفیفات گروهی خودروها و ثبت خسارت آنلاین از اقداماتی هستند که این شرکت قدیمی برای سهولت بیمه گذاران انجام داده است.

در بیمه بدنه روزانه شاهد خسارات متعددی در سطح شهر هستیم. رفت و آمد خودرو تصادفی در شهر(حتی اگر امکان پذیر باشد) مخاطرات بیشتری برای راننده و دیگر وسایل نقلیه خواهد داشت.

سامانه ثبت و پرداخت خسارت آنلاین بیمه البرز که به تازگی راه اندازی شده است، تمامی این مخاطرات و دردسرهای گرفتن خسارت از مراکز پرداخت که همیشه شلوغ و پررفت و آمد هستند و حداقل یک روز کاری شما را از بین می برند، به صفر رسانده است.

بیمه گذار در صورت خسارت به راحتی می تواند به صورت آنلاین خسارات خود را ثبت کند. این مزیت بزرگ فقط به زمان خسارت مربوط نمی شود. برای صدور بیمه نامه بدنه نیز کارشناسان بدنه البرز در محل شما حاضر شده و ثبت فرم و عکس های خودرو شما توسط نمایندگان حرفه ای انجام خواهد شد.

بیمه ثالث البرز که همگی با آن آشنایی دارند و به دلیل الزامی بودن بیشترین خرید از سمت مردم را دارد. تعهدات بیمه ثالث در همه شرکت ها برای سال 1402 از 30 میلیون تومان شروع شده و تا 600 میلیون تومان قابل انتخاب است.

تعهدات به این معنی است که شرکت مورد بیمه متعهد می شود تا همان مقدار که بیمه گذار انتخاب می کند به او خسارت پرداخت نماید.

مزیت بیمه ثالث البرز اینجاست که اختلاف قیمت میان تعهدات بسیار ناچیز بوده اما تعهد تا 10 میلیون تومان بیشتر خواهد شد.

برای مثال در تعهد 30 میلیون تومان یک خودرو حق بیمه معادل 3 میلیون تومان می شود. در بیمه البرز تعهد 40 میلیون تومان این خودرو حدودا 3 میلیون و صد هزار تومان خواهد بود.

یعنی با پرداخت فقط 100 هزار تومان بیشتر در زمان صدور بیمه نامه، خیالتان راحت است که در زمان خسارت شرکت بیمه البرز تا 10 میلیون تومان بیشتر زیان و خسارات شما را پرداخت می کند.

به علاوه اینکه هزینه های تعمیرات یک خودرو صدمه دیده به احتمال زیاد از 30 میلیون تومان عبور می کند. زیرا هزینه تعویض قطعات و تعمیرات و دستمزد در حال افزایش است.

به علاوه اینکه تنها با پرداخت 100 هزار تومان بیشتر می توانید تمامی جوانب یک ریسک را پوشش دهید. چون بیمه گذار نمی تواند حدس بزند اندازه یک تصادف احتمالی چقدر است و بیمه گذار تا چه مقدار باید خسارت پرداخت کند.

بیمه ثالث البرز

طرح شوکا بیمه البرز

طرح شوکا بیمه البرز جزییات زیادی دارد که به صورت مختصر آن را توضیح می دهیم. طرح شوکا، طرحی از بیمه عمر و زندگی است که بیمه البرز چند ماهی آن را ارائه کرده است.

این طرح از ابتدای معرفی با استقبال زیاد مردم روبرو شده و فروش آن تاکنون (آبان ماه 1402) به بیش از 1500 میلیارد تومان رسیده است.

بنا بر گزارشات، طرح شوکا توانسته رکورد جذب بیمه های عمر و زندگی را از آن خود کند. دلایل مجذوب شدن مردم و خرید بالای این طرح، امتیازات ویژه ای است که این طرح دارد.

نرم افزارهای بیمه البرز

بیمه البرز سامانه ها و اپلیکیشن های مختلفی برای سهولت کار بیمه گذاران ایجاد کرده است که دو نمونه از پرکاربردترین آنها سامانه یاقوت و چترا می باشد.

این دو که هم در سیستم عامل ویندوز و هم در اندورید و ios قابل استفاده است، مشکلات مربوط به پرداخت حق بیمه را رفع می کنند.

سامانه یاقوت به منظور پرداخت آنلاین حق بیمه، ارزیابی خسارت، خدمات آنلاین پزشکی، استعلام اصالت بیمه نامه و ارتباط با باشگاه مشتریان را فراهم می کند

ورود به سامانه یاقوت

سامانه چترا نیز مربوط به بیمه های عمر و زندگی است. استعلام بیمه نامه، پرداخت اقساط، نمایش تعداد اقساط واریز شده، نمایش اقساط باقی مانده و دریافت مدارک آنلاین از ویژگی های سامانه چترا است.

ورود به سامانه چترا

آدرس شعب و نمایندگی های بیمه البرز

شعب و نمایندگی ها، مراکز طرف قرارداد و شعب خسارت بیمه البرز در تمامی استان ها و شهرهای ایران همراه با شماره تلفن و آدرس به روز را می توانید از طریق لینک زیر جویا شوید.

https://www.alborzins.com/salesNetwork/Operation

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا