شوکا بیمه البرز؛ صفر تا صد مزایا و معایب+نحوه ثبت نام

طزح شوکا بیمه البرز
لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
نام

بیمه شخص ثالث با تخفیف

در ادامه همراهیمون کن تا از جزییات طرح شوکا بیمه البرز بیشتر برات بگم. 

اثر تورمی معکوس شوکا

چقدر از اثر تورمی اطلاع دارید؟ حتما تا به حال براتون پیش اومده که جایی سرمایه گذاری کرده باشید و بعد از مدتی به این فکر بیفتید که شاید سود کمی کرده باشم و تورم باعث شده سرمایه ام رشدی نداشته باشه.

طرح شوکا عکس اثر تورمی عمل میکنه. به این صورت که منابع مالی مشتریان برای خرید بیمه نامه شوکا هزینه نمیشه و شما میتونید به راحتی در بازارهای مالی دیگر سرمایه گذاری کرده و از سودش بهره مند بشید. بیمه البرز به اعتبار خودش برای هر مشتری از بانک تسهیلات دریافت و مشتری هر ماه فقط اقساط اون رو پرداخت میکنه.

مشتری با پرداخت خرد میتونه از مزایای طرح، سود قطعی و مشارکتی، پوشش های بیمه زندگی و مستمری از لحظه خرید طرح شوکا بهره مند بشه. با این ویژگی، مشتری بعد از 5 سال اصل پول همراه با سود قطعی و سود مشارکتی دریافت میکنه. ویدیو زیر این بخش رو به خوبی توضیح میده.

مزایای طرح شوکا بیمه البرز به طور خلاصه

این طرح مزایای متنوعی رو برای بیمه‌گذاران فراهم می‌کنه. مهم‌ترین مزایای این طرح عبارتند از:

    • وام قرض‌الحسنه بدون ضامن و سپرده اولیه: بیمه‌گذاران طرح شوکا بیمه البرز می‌تونن تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه بدون ضامن و سپرده اولیه دریافت کنند. این وام در قالب اقساط ماهانه به مدت ۵ سال بازپرداخت می‌شه.

    • بازنشستگی مادام‌العمر: پس از بازپرداخت وام، بیمه‌گذاران طرح شوکا می‌تونن از مستمری ماهانه و مادام‌العمر بهره‌مند بشن. میزان مستمری بر اساس حق بیمه پرداختی و سن بیمه‌گذار تعیین می‌شه.

    • پوشش‌های بیمه‌ای کامل: طرح شوکا شامل پوشش‌های بیمه‌ای کاملی از جمله فوت به هر علت، فوت به علت حادثه، نقص عضو در اثر حادثه و معافیت بازپرداخت وام در صورت فوت بیمه‌گذاره.

طرح شوکا بیمه البرز

نحوه ثبت نام طرح شوکا بیمه البرز

برای ثبت نام در این طرح فقط به کارت ملی نیاز است. پس از ارسال تصویر کارت ملی، نمایندگی خاکی تمامی اقدامات بعدی را انجام خواهد داد. بعد از ثبت نام لینکی برای شما ارسال خواهد شد که تمامی ضوابط و قوانین قرارداد شوکا در آن آمده است. بعد از مطالعه این بندها، قرارداد توسط شما امضا شده و مدارک تحویل شما می گردد.

اگر امکان حضور در نمایندگی را ندارید می توانید قرارداد را آنلاین امضا کرده و مدارک برایتان پست می شود.

به این ترتیب شما یک شوکایی محسوب می شوید.

برای ثبت نام کافیست با تلفن های نمایندگی تماس حاصل نمایید. 

همینطور برای مشاوره و پاسخ به سوالاتتان می توانید از طریق شماره های نمایندگی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

شماره تلفن های نمایندگی خاکی

02144405512 | 09223914909

ساعت پاسخگویی 8 تا 22

 

چرا نام شوکا؟

در ابتدا بگویم که طرح شوکا از یک گونه جانوری کمیاب گرفته شده. آهوی شوکا در جنگل های هیرکانی زندگی میکنه و نسلش رو به انقراضه. بیمه البرز با نامگذاری این طرح بنام این اهو، توجه و اهمیت همگانی را به این گونه جلب کرده که در نهایت حفظ محیط زیست و همه ی گونه های جانوری در خطر انقراض را به دنبال داره.

طرح شوکا بیمه البرز

 

آهوی شوکا در جنگل های هیرکانی

اگر از جزئیات طرح شوکا با خبر بوده و تمایل به خرید دارید، کافیست جهت اطلاع از هدیه رایگان نمایندگی خاکی در این طرح، فرم استعلام شوکا (روی صفحه اصلی) را تکمیل کنید

و یا از طریق پیامرسان ها با شماره تلفن 09223914909 با ما در ارتباط باشید. ضمنا جهت مکالمه مستقیم با شماره تلفن های 09223914909 و 02144405512 تماس حاصل نمایید.

تجربه‌های کاربران از طرح شوکا

فرهی متقاضی وام 100 میلیونی شوکا: من خودم یه چند ماهیه که این طرح رو خریدم و تجربه‌های خوبی باهاش داشته‌ام. قبل از خرید این طرح، خیلی نگران بودم که نتونم اقساط وام رو پرداخت کنم. اما الان که چند ماهه از خرید این طرح می‌گذره، خیالم راحته. چون اقساط وام قرض‌الحسنه طرح شوکا بدون سوده و ماهانه پرداخت می‌شه.

محمدپور متقاضی طرح 150 میلیونی شوکا:من از اینکه می‌تونم بعد از بازپرداخت وام، از مستمری ماهانه و مادام‌العمر بهره‌مند بشم، خیلی خوشحالم. چون اینطوری می‌تونم خیالم رو از بابت تامین مالی بازنشستگی‌م راحت کنم.

طرح شوکا بیمه البرز

توضیح جامع طرح شوکا بیمه البرز

طرح شوکا، یک طرح اختصاصی برای بیمه البرزه که کمتر از 3 ماهه ارائه شده. این طرح یک نوع بیمه عمر و سرمایه گذاریه که همه مردم می تونن ازش بهره ببرن. معمولا بیمه های عمر طولانی مدته و در طی حداقل 10 و حداکثر 20 سال باید حق بیمه پرداخت  کنید تا از امتیازات اونها استفاده کنید.

این طرح در 5 سال (معادل 60 ماه) انجام میشه اما تا 30 سال بعد از صدور هم اعتبار داره که اون هم به دلیل پرداخت مستمری مادام العمر از طرف شرکت بیمه البرزه. حالا که صحبت از مستمری شد همینجا توضیح بدم که مستمری در این طرح به 36 روش پرداخت میشه که خوده شما انتخاب می کنید که حق بازنشستگی یا همان مستمری به کدام روش به شما پرداخت شود.

این 36 روش با توجه به انتظار سال های مختلف صورت می گیرد. مثلا در روش اول پرداخت مستمری، انتظار 5 ساله است. یعنی بعد از 5 سال از گذشت دریافت سود و اصل پول، می توانید به اندازه اقساط خود مستمری دریافت کنید.

برای اطلاع از شرایط طرح شوکا کافیست فرم ابتدایی را تکمیل کنید. کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما ارتباط خواهند گرفت.

بخش سود دهی طرح شوکا بیمه البرز

طرح شوکا بیمه البرز شامل 4 بخشه که بیمه گذار (مشتری) می تونه هر کدام را با توجه به بودجه خودش انتخاب کنه. زیرا اقساط هر بخش با بالا رفتن مبلغ، بیشتر میشه. بخش های طرح شوکا شامل 50، 100، 150 و 200 میلیون تومان هست که همونطور که در بالا گفته شد هر کدام که مشتری در نظر داشت می تونه انتخاب کنه.

نکته: بسیاری از مشتریان در ابتدا گمان می کنند باید مبالغ فوق الذکر رو به عنوان سپرده پرداخت کنند. اما این گونه نیست. در این طرح، ريالی بابت سپرده گذاری پرداخت نمی کنید. بر خلاف سرمایه گذاری در بانک و صندوق های مالی اعتباری.

پس از انتخاب طرح توسط مشتری، اقساط آن را تا 5 سال بدون افزایش تا سال پنجم پرداخت خواهید کرد. در واقع اقساط طرح شوکا از ماه اول تا ماه آخر کاملا ثابت بوده و افزایش نداره.

بعد از اتمام اقساط، مبلغی رو که انتخاب کرده بودید با دو نوع سود تحویل می گیرید. 1 سود ثابت و قطعی (که در ادامه نرخ سود قطعی هر بخش رو میگیم) و 2 سود مشارکتی (که در آخر طرح توسط شرکت بیمه البرز اعلام میشه)

با توجه به استقبال گسترده مردم و مشارکت در خرید بالای طرح شوکا، سود مشارکت این طرح هم مبلغ قابل توجهی هست.

طرح شوکا بیمه البرز
دریافت حداقل 170 درصد سود قطعی + سود مشارکتی متغیر در طرح شوکا بیمه البرز

 

پوشش های بیمه عمر طرح شوکا بیمه البرز

در طرح شوکا، علاوه بر سرمایه گذاری بدون ریسک، بدون سپرده، بدون ضامن و کلی مزایای دیگه می تونید پوشش های بیمه عمر رو هم داشته باشید. چی از این بهتر. در واقع با خرید ای بیمه نامه هم سرمایه گذاری می کنید، هم از پوشش ها استفاده می کنید و هم مستمری دریافت می کنید. ویدیو زیر پوشش های طرح شوکا را توضیح میدهد:

پوشش های بیمه عمر و سرمایه گذاری شوکا، شامل موارد زیر میشه:

    • پوشش فوت به هر علت (به اندازه مبلغ طرح انتخابی)

    • پوشش فوت بر اثر حادثه (2 برابر مبلغ طرح انتخابی)

    • پوشش نجات از زندگی (10 درصد مبلغ طرح انتخابی)

    • پوشش بیماری های لاعلاج (10 درصد مبلغ طرح انتخابی)

    • پوشش پرداخت بدهی (10 درصد مبلغ طرح انتخابی)

    • پوشش نقص عضو بر اثر حادثه (به اندازه مبلغ طرح انتخابی)

پوشش های بالا، به محض خرید بیمه نامه برای بیمه گذار (مشتری) فعال میشه و میتونه استفاده کنه. اندازه مبلغ تعهد و پرداختی شرکت بیمه البرز هم جلوی هر پوشش نوشته شده. منظور از “مبلغ طرح انتخابی” همان 50، 100، 150 و 200 میلیون تومانی است که شما در ابتدا اون رو انتخاب کرده و بر اساس این مبلغ، اقساط پرداخت می کنید.

طرح شوکا بیمه البرز

                                                                              توضیحات پوشش های طرح شوکا بیمه البرز

    • پوشش اول فوت به هر علته که به اندازه مبلغ طرح مشتری به بازماندگان بیمه گذار، پرداخت میشه. مثلا اگر 50 میلیون تومانی انتخاب شده باشه، 50 میلیون تومان پرداخت میشه و به همین ترتیب برای بقیه مبالغ.

    • در پوشش فوت بر اثر حادثه تا 2 برابرمبلغ طرح به بازماندگان پرداخت میشه. مثلا اگر 50 میلیونی انتخاب شده باشه تا 100 میلیون به همین ترتیب تا طرح 200 میلیونی که 400 میلیون تومان پرداخت میشه.

    • پوشش نجات از زندگی، به این معنیه که هر زمان بیمه گذار خودش رو در مقابل حوادث و اتفاقات ایمن کنه و مراقبت کنه اما صدمه ببینه، این گزینه هزینه صدماتش رو پرداخت میکنه. مثلا اگر در تصادف رانندگی کمربند ایمنی بسته باشه یا در زمان موتورسواری کلاه سیکلت داشته باشه.

    • پوشش بیماری لاعلاج اینجوری تعریف میشه که هر زمان امیدی به علاج و درمان بیماری نباشه، هزینه خدمات اون فرد به اندازه ذکر شده پرداخت میشه

    • پوشش پرداخت بدهی هم در به این صورت پرداخت میشه که اگر خدای ناکرده بیمه گذار فوت کنه، باقی مانده اقساطش رو شرکت بیمه به اندازه تعهدی که داره پرداخت میکنه تا بازماندگان بتونن از اصل و سود های پول در آخر 5 سال استفاده کنن.

    • پوشش نقص عضو هم که اگر در حادثه اتفاق افتاده باشه، به اندازه مبلغ طرح انتخابی (50، 100، 150 و 200 میلیون تومان) به بیمه گذار برای هزینه های درمان پرداخت میشه.

طرح شوکا بیمه البرزپوشش های درمانی در طرح شوکا

ویژگی های طرح شوکا بیمه البرز

    • کوتاه مدت بودن در مقایسه با دیگر بیمه ها

    • امکان پرداخت معوقه اقساط

    • ثابت بودن اقساط تا آخرین ماه

    • بدون نیاز به سپرده گذاری، ضامن و وثیقه

    • بدون نیاز به مراجعه به بانک برای افتتاح حساب

    • پرداخت راحت و آسان سود و اصل پول از طریق شبا

    • پرداخت اقساط تنها با لینک پرداختی و کاملا آنلاین

    • دریافت دو نوع سود قطعی و مشارکتی

    • سود بیشتر از بانک

    • بدون ریسک و ضرر بر خلاف بازارهای مالی

    • بدون نیاز به دانش و تجربه در زمینه سرمایه گذاری

    • امکان دریافت پول در طول 5 سال

    • برخوردای از پوشش ها بیمه عمر

    • تحت حمایت کامل بیمه البرز

    • با پشتوانه مالی توانگرترین شرکت بیمه (بیمه البرز)

فواید طرح شوکا بیمه البرز برای اقشار مختلف

این طرح، برای تمامی اقشار جامعه سودمنده. هر کسی با توجه به نیازهای خودش می تونه از این طرح استفاده کنه. از دانشجو تا بازنشسته میتونن علاوه بر استفاده از مزایای طرح شوکا، بعد از 5 سال صاحب سرمایه زیادی بشن. در حالت عادی، ما بیش از مبلغ اقساط طرح شوکا برای مصارف مختلف هزینه می کنیم. گاهی این هزینه ها بدون هیچ هدفی انجام میشه. حتی اگر در هزینه های خود صرفه جویی کرده و پرداخت های مازاد ندارید، این طرح آینده فرزندتان را تضمین می کنه.

طرح شوکا؛ پشتوانه فرزندان

چه بسا بسیاری از ما تا 5 سال دیگر هیچ اندوخته ای برای خود و فرزندانمان نداشته باشیم و فقط نیازهای اولیه خودمان را رفع کرده باشیم. تجربه نشان می دهد انسان ها تا زمانی که اجباری برای کاری نداشته باشند، اون کار رو انجام نمیدن.

مثلا تا به حال دیده اید کسانی که میخواهن ورزشکار بشن اما توی خونه و بدون مربی ورزش میکنن. شاید روزهای اول حسابی شور و شوق داشته باشن اما بعد از گذشت زمان، از اهمیتش کم میشه و اولویت های دیگه ای رو جایگزین می کنن.

اما همین افراد اگر حتی یک بار به باشگاه ورزشی برن و زیر نظر مربی ورزش کنن، نه تنها دیدن محیط و ورزشکاران دیگر باعث انگیزه اونها میشه بلکه چون برای بودن در آن مکان و استفاده از امکانات باشگاه هزینه میکنن، موظف به انجامش میشن.

در واقع جلسات باشگاه رو از دست نمیدن مگر در موارد خاص و بیماری. این اجبار به انجام کار در همه انسان ها دیده میشه و ارتباطی به سن، جنس، نژاد و فاکتورهای دیگه نداره.

شاید باورتان نشود در طرح 50 میلیونی شوکا، اگر اقساطش را به روز تقسیم کنیم فقط روزی 33 هزار تومان خواهد شد.

یعنی اگر تا 5 سال هرروز 33 هزار تومان کنار بگذارید، صاحب تقریبا 100 میلیون تومان می شوید. بماند که می تونید از پوشش ها و مستمری هم استفاده کنید.

در طرح 200 میلیون هم روزانه تقریبا 122 هزار تومان کنار گذاشته و صاحب حداقل 350 میلیون تومان می شوید. 122 هزار تومان پول یک ساندویچ معمولی است.

جدول طرح شوکا بیمه البرز

طرح (تومان) مبلغ اقساط (هزار تومان) مبلغ سود قطعی(تومان) مبلغ سود مشارکتی
50 میلیون 933 86 میلیون متغیر
100 میلیون 1860 170 میلیون متغیر
150 میلیون 2800 255 میلیون متغیر
200 میلیون 3733 340 میلیون متغیر
جدول طرح شوکا

استقبال از طرح شوکا بیمه البرز

به دلیل امتیازات خوبی که این طرح داره، تونسته اعتبار زیادی از سمت مردم به خودش جذب کنه. فروش طرح شوکا طبق آمار خروجی بیمه البرز مبلغی بیش از 3000 میلیارد تومان فقط در کمتر از چند ماه بوده است. این استقبال بی نظیر مردم باعث شده سود مشارکت این طرح نیز بالاتر رفته و میان بیمه گذارن تقسیم میشه.

طرح شوکا بیمه البرز

                                                            بیش از 3000 میلیارد تومان فروش طرح شوکا در چند ماه

تحول بیمه های عمر با طرح شوکا

با معرفی بیمه عمر و سرمایه گذاری شوکا، تحول شگرفی در بیمه های عمر رخ داد. هدف از ارائه این طرح هم در ابتدا جذاب کردن طرح یمه های عمر برای مردم و شناخته شدن آن ها بود. زیرا متاسفانه در کشور ما طرح های بیمه عمر جذابیتی برای مردم ندارن. اما این طرح خلاقانه برای اولین بار در صنعت بیمه توانست بسیاری از مردم را به خرید این طرح تشویق کند. با ارائه طرح های نوآورانه ای مانند طرح شوکا، مردم کشور ما هم مثل دیگر کشورهای اروپایی و آمریکایی از این نوع بیمه نامه ها استقبال می کنند.

پرداختی ها در طرح شوکا بیمه البرز

نظر به رفاه حال مشتریان، تمامی پرداخت ها در این طرح آنلاینه و بدون نیاز به مراجعه به بانک انجام میشه. در زمان افتتاح حساب از ابتدا داخل اپلیکیشن بانک مهر قرض الحسنه ایران صورت گرفته و تایید حساب شما در همان اپلیکیشن اطلاع داده میشه. پرداخت اقساط از طریق یک لینک ارسالی از طرف شرکت پرداخت میشه و مشتری میتونه از سوابق پرداخت خودش هم مطلع بشه. در زمان پرداخت اصل و سودهای پول هم شرکت بیمه البرز به شماره شبا حساب شما واریز می کند.

طرح شوکا بیمه البرزتمامی پرداخت ها در طرح شوکا آنلاین انجام میشه

ثبت نام طرح شوکا بیمه البرز

    • از سن 18 تا 70 سال

    • می تونید ذی النفع معرفی کنید

    • احراز هویت و ثبت نام تنها با کارت ملی انجام میشه

    • رویت بیمه گذار (مشتری) توسط نماینده بیمه ضروریه

    • صدور و فروش این بیمه نامه توسط نمایندگی بیمه البرز انجام میشه

    • نسخه ای از قرارداد به بیمه گذار تحویل داده میشه و کاملا معتبره

در آخر اضافه کنم این طرح سقف داره و در مدت محدود اجرا میشه. با بسته شدن ظرفیت طرح شوکا، ثبت نام تمام خواهد شد.

برای بهره مندی از تمامی این ویژگی ها بشتابید!

رقابت در طرح شوکا بیمه البرز

بعد از معرفی طرح شوکا توسط بیمه البرز و استقبال بی نظیر مردم از آن، بسیاری از شرکت های دیگر اقدام به ارائه طرح های مشابه کردند. البته هیچ یک به اندازه طرح شوکا محبوب و معروف نشدند. به دلایل زیر:

_مبلغ بازپرداخت بالا

_سوددهی کمتر

_عدم سهولت در پرداخت

_طرح بلند مدت

_مبلغ اقساط بالا

_نداششتن پوشش های کامل

_عدم پرداخت مستمری مادام العمر

و…

آیا شوکا معتبره؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم طرح شوکا تنها با گذشت مدت کوتاه بیش از حد 3000 میلیارد تومان به فروش رسیده است. این عدد بزرگ نشان از اعتماد مردم و خوش نامی بیمه البرز است. 

همان طور که گفته شد، شرکت بیمه البرز از اعتبار خود برای گرفتن وام استفاده می کند. بنابراین مورد اعتمادتر از یک شرکت 66 ساله با سرمایه مالی بالا سراغ دارید که تضمین وام شما را بکند؟

به علاوه به محض ثبت نام در این طرح برای شما کد بیمه گذار، شماره بیمه نامه و تایید اطلاعات هویتی از بیمه مرکزی صادر می شود که اطمینان خاطر را کامل می کند.

در نظر داشته باشید ثبت نام در طرح شوکا را فقط از طریق نمایندگی های معتبر بیمه البرز انجام دهید.  

نمایندگی خاکی با دارا بودن مشتریان شوکا و ارسال مدارک آنلاین برای شما اطمینان خاطرتان را تامین می کند. به علاوه مدرک نهایی و قرارداد فیزیکی با پست به آدرس شما ارسال می گردد.

همچنین هدیه نقدی نمایندگی خاکی نیز به خریداران طرح شوکا تقویم خواهد شد.

شماره بیمه نامه و کد شما در هر شعبه ای از بیمه البرز در کشور، کاملا قابل اسعلام است.

 

امتیازات نمایندگی خاکی برای طرح شوکا

نمایندگی خاکی برای فروش طرح شوکا به مشتریان گرامی خود، طرح های ویژه جهت برخورداری تمامی اقشار از امکانات طرح شوکا را دارد. لازم به ذکر است این طرح های ویژه نمایندگی، فقط در مدت محدود اجرا خواهد شد.

برای اطلاع از طرح ویژه نمایندگی در بخش شوکا با شماره تلفن های 09223914909 و 02144405512 تماس حاصل فرمایید.

پرسش و پاسخ طرح شوکا بیمه البرز

پرداخت مستمری مادام العمر به چه معناست؟

در طرح شوکا بیمه البرز، مستمری به 36 روش به بیمه گذار پرداخت می شود. اولین روش که با انتظار 5 ساله شروع شده و تا آخرین روش که به صورت مادام العمر و در 30 سال مستمری به بیمه گذار پرداخت خواهد شد. روش اخذ مستمری کاملا به انتخاب خود بیمه گذار بستگی دارد و بعد از اتمام 5 سال طرح، به شرکت یا نماینده اعلام می کند که بر چه اساسی مایل است مستمری دریافت کند. این مستمری ماهانه با مبلغی که در این روش ها کنجانده شده است به شما پرداخت خواهد شد.

در 5 سال بازنشسته شوید یعنی چه؟

بازنشستگی به معنی اخذ مستمری ماهانه است. به این معنی که فرد قادر به فعالیت نیست و نیاز دارد از شرکت مستمری دریافت کند. البته این مورد را هم اضافه کنم که دریافت مستمری هیچ ارتباطی با توقف فعالیت شغلی ما وجود ندارد. بلکه ممکن است یک مرد جوان که مشغول فعالیت است نیز مستمری شوکا بیمه البرز را اخذ کند. این طرح 5 ساله است و تیتر به این معنی است که شما در 5 سال می توانید برای 30 سال سرمایه گذاری کرده و مستمری از شرکت بیمه دریافت کنید.

چه زمانی سود مشارکت به ما اعلام میشه و چرا مشخص نیست؟

همان طور که در بالا گفته شد، سازوکار طرح شوکا بیمه البرز به این صورت هست که سود مشارکت توسط شرکت بیمه اعلام میشه. این سود مانند “سود قطعی” مبلغ مشخصی نیست و با بالا رفتن تعداد بیمه گذاران افزایش پیدا میکنه. البته تمامی بیمه های عمر و سرمایه گذاری سود مشارکت متغیری دارند و این از ویژگی های این دست بیمه نامه هاست. اعلام سود مشارکت زمان مشخصی نداره اما قبل از واریز مبلغ دقیق در پورتفوی شخصی شما در سامانه بیمه البرز ثبت شده و به شما اعلام میشه.

 

اگر یک زمان نتوانستیم و یا پول کافی برای پرداخت قسط نداشتیم، از طرح حذف میشیم و پولمون از بین میره؟

خوشبختانه بیمه البرز فکر همه را جا کرده. در طرح شوکا بیمه البرز مانند شرایط اقساط جاهای دیگر مثل بانک، با نپرداختن از طرح حذف نشده و همچنان یک شوکایی باقی می مانید. طرح شوکا یک ویژگی به نام معوقه اقساط داره که با این امتیاز می توانید هر زمان پول کافی نداشتید بعدا پرداخت کنید. این ویژگی یکبار برای هر بیمه گذار امکان پذیر است.

آیا میشه در اواسط طرح انصراف داد و پول رو پس گرفت؟

در طرح شوکا بیمه البرز می تونید هر زمان خواستید از طرح انصراف بدید و پول شما با جریمه کسر شده بازپرداخت میشه. البته به دلیل استفاده از مزایای این طرح این کار توصیه نمیشه.

واریز سود قطعی و مشارکتی به چه صورتی انجام میشه؟

تمامی واریز سودها از طریق شماره شبا حساب شما پرداخت میشه و نیازی به حضور در بانک و شرکت بیمه البرز نیست. افتتاح حساب نیز مجازی و آنلاین بوده و پرداخت اقساط ماهانه نیز توسط لینک پرداخت کاملا برخط انجام می گیرد.

به 6 تا از پرتکرارترین سوالات بیمه گذاران پاسخ دادیم، سوال بعدی رو شما بپرسید. در کوتاه ترین زمان پاسخ میدیم:

برای استعلام، خرید و مشاوره بیمه شوکا و دیگر بیمه ها از طریق فرم های زیر اقدام نمایید

نمایندگی خاکی 

بیمه البرز

021-44405512

0922-3914909

alborzins.khaki@gmail.com

6 دیدگاه دربارهٔ «شوکا بیمه البرز؛ صفر تا صد مزایا و معایب+نحوه ثبت نام»

  1. امیرحسین ملکی

    آیا میشه بعد از ۵سال که اقساط را پرداخت کردیم ،کل مبلغ +سود قطعی+سودمشارکت یکجا دریافت کنیم ؟ مثلا اگر طرح ۲۰۰میلیونی انتخاب کنیم بعد از ۵سال حداقل دریافتی یکجای ما چقدر میشه؟

  2. درود امیر حسین عزیز؛
    بله بعد از 5 سال مجموع مبلغ انتخابی+سود قطعی+سود مشارکتی به حساب شما واریز میشه.
    در طرح 200 میلیونی، سود قطعی 340 میلیون خواهد بود و سود مشارکتی مبلغ متغیری است که از طرف شرکت بیمه اعلام خواهد شد.

  3. سلام.وقت بخیر
    اگر مثلا۵۸ ماه قسط طرح ۴ شوکا را پرداخت کردیم و قبل از سررسید بیمه نامه فوت کردیم به وراث چه مبلغی تعلق می گیرد.باتشکر

  4. درود مسلم عزیز
    خدای ناکرده اگر این اتفاق بیوفتد، وراث میتوانند از پوشش “پرداخت مانده بدهی” در این بیمه نامه استفاده کنند. یعنی شرکت بیمه مابقی اقساط را پرداخت می کند. در این صورت درصد جزیی از مبلغ پرداختی نهایی کسر می گردد و به وراث معرفی شده تعلق می گیرد. اما اگر پرداخت مابقی اقساط توسط وراث انجام شود، مبلغ نهایی تماما به آنها پرداخت خواهد شد.(پرداخت نهایی شوکا= مبلغ طرح انتخابی+سود قطعی+سود مشارکتی)

  5. سلام، اگه طرح 200 م انتخاب کرده باشیم یعنی بعد از 5 سال 200م وام + 340 سود قطعی + سود مشارکت بهمون پرداخت میشه ؟

  6. درود هانیه عزیز
    خیر در طرح 200 میلیونی، پرداخت نهایی قطعی 340 میلیون تومان خواهد بود. که این مبلغ با سود مشارکتی جمع میشه و به شما پرداخت میشه. در واقع در 200 میلیونی، 140 میلیون تومان سود قطعی است که با اصل مبلغ(200 میلیون) و سود مشارکتی جمع میشه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا