قبل از خرید بیمه تکمیلی بخوانید!

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
حداقل تعداد پرسنل در بیمه درمان تکمیلی البرز 50 نفر می باشد
خرید بیمه تکمیلی البرز

سلام رفقا

بیمه شخص ثالث با تخفیف

امروز می‌خوام درباره بیمه درمان تکمیلی حرف بزنیم. درمان تکمیلی یا به اصطلاح بیمه تکمیلی، هزینه‌های مربوط به بیماری ها، جراحی، دندانپزشکی، چشم پزشکی، آزمایشگاه، تصویربرداری، داروها و… را پرداخت میکنه.

درسته که بیمه تکمیلی در هزینه های درمان کمک کننده است اما اگر طرح مناسب خود را انتخاب نکنید، دچار زیان خواهید شد. معمولا بیشتر شرکت های بیمه، این نوع بیمه را ارائه می دهند اما برخی قوانین و شرایط خود را دارند.

لازم به ذکر است برای خرید درمان تکمیلی حتما باید یک بیمه پایه داشته باشید. مثل بیمه تامین اجتماعی، بیمه سلامت و… . اگر می خواهید درباره خرید و شرایط درمان تکمیلی بیشتر بدانید با ما همراه باشید.

استعلام درمان تکمیلی بیمه البرز

برای اطلاع از قیمت و شرایط بیمه درمان تکمیلی البرز کافیست فرم بالا را کامل نمایید.

بهترین بیمه درمان تکمیلی

بهترین بیمه تکمیلی بسته به شرایط و موقعیت شما تعیین می شود. برای مثال اگر محل کارتان شما را بیمه درمان نکرده و می خواهید فقط خانواده تان را بیمه کنید، انتخابتان محدود می شود. زیرا شرکت های بیمه کمی هستند که نوع انفرادی تکمیلی را انجام می دهند. اما بالطبع حق بیمه بالتری داشته و پوشش و تعهدات پایین تر می آید.

 

بیمه درمان تکمیلی البرز

 

الزام داشتن بیمه تکمیلی

شاید کسانی که اقدام به خرید آن نمی کنند و یا اعتقادی ندارند، از پرداخت حق بیمه ان حرف بزنند و آن را برابر با پرداخت هزینه های درمان بدانند. با یک حساب سرانگشتی هم می توان فهمید هزینه های درمان برای هر فرد بسیار بیشتر از حق بیمه پرداختی اوست علی الخصوص اگر یمه درمان تکمیلی گروهی باشد و فرد توسط محل کار یا کارفرمای خود بیمه شده باشد.

 

حق بیمه پرداختی در بیمه تکمیلی

در پرداخت درمانی هرگز دچار نگرانی نشوید زیرا با طرح های مختلفی که این بیمه دارد همه اقشار می توانند از خدمات آن استفاده کنند. حق بیمه های درمان به دو صورت پرداخت می شود. اگر از سمت کارفرما و محل کار انجام گرفته باشد، ماهانه از حقوق شاغلین بیمه گذار کاسته می شود. روش دوم نیز پرداخت به صورت انفرادی است. این روش برای کسانی است که توسط کارفرمای خود بیمه نشده اند و می بایست خودشان این حق بیمه را پرداخت کنند.

در هر دو صورت داشتن بیمه تکمیلی برای افراد امری ضروری محسوب می شود.

 

بیمه تکمیلی البرز

بیمه درمانی البرز یکی از پرفروش ترین بیمه های این شرکت است. مزایای قابل توجه این شرکت در بیمه تکمیلی باعث شده شرکت ها و سازمان های بسیاری از طرح های درمان تکمیلی البرز استفاده کنند. رضایت این بیمه البرز به قدری میان مردم بالاست که کارفرمایان سالانه قبل از موعد سررسید بیمه درمان، اقدام به تمدید مجدد می کنند.

 

 

شرایط و تعهدات بیمه البرز تکمیلی

 

خرید این بیمه نامه برای تمامی افراد شاغل در شرکت ها، موسسات، ادارات، سازمان ها، ارگان ها و… امکان پذیر است. به شرطی که تعداد افراد بیمه شده 50 نفر به بالا باشد. بیمه تکمیلی البرز فقط به صورت گروهی انجام می شود. هر چه تعداد بیمه شدگان بالاتر باشد، تعهدات و پوشش های بیمه البرز نیز بیشتر خواهد بود. برای تعداد بالای 400 نفر مبلغ حق بیمه برای هر فرد بسیار ناچیز و سقف تعهدات پوشش ها بالاتر از بقیه می باشد.

 

 

پوشش های بیمه تکمیلی البرز
هزینه های بستری
هزینه های جراحی عمومی یا سرپایی
هزینه جراحی های تخصصی
هزینه جراحی در مراکز خاص
هزینه های زایمان طبیعی و سزارین
هزینه های همه روش های ناباروری
هزینه های پاراکلینیکی گروه اول (سونوگرافی، MRI، ماموگرافی و …)
هزینه های پاراکلینکی گروه دوم (اکو، کاردیوگرافی، تست ورزش و…)
هزینه های آزمایشگاهی
هزینه های تشخیص ناهنجاری جنین
هزینه های فیزیوتراپی، گفتاردرمانی و کاردرمانی
هزینه های بستری روان درمانی
هزینه ویزیت، دارو و خدمات اورژانس
هزینه های دندان پزشکی
هزینه عینک
هزینه رفع عیوب انکساری چشم
هزینه سمعک
هزینه اروتز
تهیه اعضای طبیعی بدن
جدول پوشش های بیمه تکمیلی البرز(در بیمه البرز سقف تعهدات توسط کارفرمایان شرکت ها، سازمان ها، ارگان ها و… تعیین می گردد)

 

 

مزایای بیمه البرز تکمیلی

بیمه البرز در رشته درمان به گونه ای عمل کرده که تمامی آیتم های درمانی را پوشش دهد. برخی از بیمه ها هزینه های چشم پزشکی و دندانپزشکی را پرداخت نمی کنند. برخی دیگر هزینه های عینک را. اما بیمه البرز جزیی ترین موارد درمانی را هم تحت پوشش قرار می دهد.

از نکات دیگری که در بیمه های درمان مورد بحث است، قرارداد شرکت بیمه با مراکز درمانی با کیفیت و درجه یک می باشد. بسیاری از بیمه گذاران دیگر شرکت ها از این موضوع گله مندند که بیمه شان فقط در مراکز دولتی و یا بیمارستان های درجه پایین اعتبار دارد.

و سومین نکته که مهم ترین آنهاست درصد فرانشیز است. فرانشیز در بیمه به معنای پولی است که بیمه گذار باید پرداخت کند که هر چه درصد آن کمتر باشد به نفع مشتری است. اینکه برخی مشتریان مدعی هستند زمان دریافت پرداختی بیمه مبلغ ناچیزی عایدشان می گردد فرانشیز بالایی از آنها کسر می شود.

در بیمه تکمیلی البرز، طرح های مختلفی وجود دارد که شما کارفرمای محترم بتوانید فرانشیز کمتری پرداخت کنید. به علاوه در تمامی بخش های این بیمه درصد فرانشیز حداقلی تعیین شده است. به همین دلیل دارندگان بیمه تکمیلی البرز با کمترین فرانشیز پرداختی در بهترین مراکز درمانی خصوصی و باکیفیت درمان می شوند.

 

بیمه درمان البرز

 

 

سامانه بیمه درمان تکمیلی بیمه البرز

از دیگر امتیازات بیمه درمانی البرز داشتن سایت منحصر به فرد است. سامانه یاقوت البرز، نام پلتفرمی است که هم به صورت تحت وب و هم اپلیکشن موبایل آن وجود دارد. با ورود و ثبت نام در این سامانه به راحتی می توانید تصاویر مربوط به معرفی نامه های درمانی خود را بارگذاری کرده و پس از تایید پشتیبانی مبلغ برای شما واریز خواهد شد. لذا تمامی این روند به صورت کاملا آنلاین انجام گرفته و نیازی به مراجعه به شعب نمی باشد. برای راهنمایی بیشتر می توانید از نمایندگی های بیمه البرز کمک بگیرید.

برای دریافت اپلیکیشن یاقوت از طریق لینک زیر اقدام نمایید:
https://cafebazaar.ir/app/com.Radisan.Alborz.SuperApp

 

این مراحل ثبت در سامانه یاقوت برای ثبت معرفی نامه هایی است که از مراکز درمانی غیر آنلاین خدمات دریافت کرده باشید. در صورتی که به مراکز درمانی آنلاین جهت گرفتن خدمات مراجعه کرده باشید، به صورت آنلاین از مبلغ پرداختی شما کاسته می شود. و شرکت بیمه البرز هزینه های شما را در لحظه پرداخت می کند.

 

خرید بیمه تکمیلی البرز

همان طور که گفته شد برای خرید درمانی البرز ابتدا باید تعداد پرسنل بیمه شده 50 نفر به بالا باشند. سپس کارفرما یا مدیر اجرایی تعداد دقیق افرادی که می خواهند بیمه شوند را به همراه گروه سنی و انتظار برای تعهد را ذکر کرده و طی نامه ای با سربرگ و مهر شرکت یا سازمان و امضای مدیر مسئول به نماینده بیمه البرز ارجاع داده شود. برای مثال اعلام کند 20 نفر پرسنل در گروه سنی 25 تا 35 سال فعالیت دارند. 30 نفر در گروه سنی 35 تا 45 مشغول به کار هستند و به همین ترتیب.

سقف تعهدات نیز توسط خود کارفرما یا مدیر مسئول به شرکت بیمه پیشنهاد داده می شود و طی نامه نگاری نماینده با شعبه تعهدات ذکر شده مورد بررسی قرار گرفته و امکان تخفیف گروهی نیز برای تعداد افراد بالاتر لحاظ می گردد.

 

چرا درمان تکمیلی بیمه البرز؟

دارا بودن پوشش های درمانی برای بازنشستگان

دارا بودن پوشش های درمانی برای گروه های درمانی

پوشش های درمانی برای اصناف، اتحادیه ها، انجکمن ها و شرکت های تعاونی

 

لیست مراکز طرف قرارداد بیمه البرز

برای مشاهده لیست مراکز طرف قرارداد یمه البرز به تفکیک شهر خود روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.alborzins.com/MedicalCenters

خسارت درمان تکمیلی بیمه البرز

خسارت درمان بیمه تکمیلی البرز

برای دریافت خسارت از بیمه درمان تکمیلی البرز، می توانید از شعبه خسارت درمان در شهر تهران به نشانی و شماره تلفن زیر مراجعه فرمایید.

نشانی شعبه خسارت درمان: خیابان کریمخان، نبش کوچه حقیقت طلب

شماره تلفن: 02129460000

بیمه البرز با برنامه “شب خوش” روی آنتن شبکه 3 خواهد رفت.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، بیمه البرز با مشارکت در ساخت برنامه تلویزیونی شب خوش با اجرای مهران غفوریان از سه شنبه 24 بهمن ماه ساعت 22:30 در قاب شبکه سه سیما میهمان نگاه هموطنان خواهد بود و محصولات جدید خود را با هدف شناخت بیشتر مخاطبان ارائه می دهد.
این برنامه سه شنبه و چهارشنبه های هر هفته تا پایان تعطیلات عید نوروز 1403 ادامه دارد.
 

برای استعلام، خرید و مشاوره بیمه تکمیلی و دیگر بیمه ها از طریق فرم های زیر اقدام نمایید

نمایندگی خاکی 

بیمه البرز

021-44405512

0922-3914909

alborzins.khaki@gmail.com

1 دیدگاه دربارهٔ «قبل از خرید بیمه تکمیلی بخوانید!»

  1. بازتاب: طرح شلر؛ دیه بیشتر با مستمری بیمه البرز

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

پیمایش به بالا