صفر تا صد خرید بیمه سربازی+سایت خرید

بیمه سربازی در اصل همان بیمه حوادث است. سربازان با خرید این بیمه نامه می تونن بعد از اتمام خدمت، دو سال بیمه خود را تبدیل به سابقه کار کنند. همان طور که می دانید دغدغه اصلی مشمولین خدمت، هدر دادن دو سال از عمرشان در سربازی است. با این قانون، کمی از این نوع مشکلات کاسته میشه و سربازان بعد از خدمت فردی با دو سال سابقه کار محسوب می شوند. اصلا انگار همان دو سال را مشغول کار بوده اند.

بیمه شخص ثالث با تخفیف

بیمه سربازی چکار میکنه؟

این بیمه برای پرداخت غرامت سربازان عرضه می شود. اساس کار بیمه حوادث مراقبت از گروه های مختلف شغلی است که برای هر فرد منحصر می باشد. مثلا برای دانش آموزان، دانشجویان و همینطور سربازان

اگر در طول خدمت (خدای ناکرده) هر سربا ز که دچار آسیب بشود، پرداخت غرامت از سوی شرکت بیمه به ایشان انجام خواهد گرفت. شامل هزینه‌های بستری، جراحی، دارو، درمان سرپایی و غیره می‌شن.

شرایط خرید بیمه سربازی

هر زمانی که خدمت سربازی انجام داده باشید قادر به تبدیل آن به عنوان سابقه کار خواهید بود (در ادامه نحوه خرید آن را توضیح می دهیم). البته باید دو شرط بالا را داشته باشید. ضمنا براساس قانون جدید، آقایانی که قبل از سال 1383 خدمت سربازی انجام داده اند میتوانند رایگان بیمه سربازی بخرند.

قیمت خرید بیمه سربازی 1401

این قیمت برای هر فرد متغیر است. زیرا با توجه به میانگین حقوق افراد محاسبه می گردد. اما به طور کلی طبق فرمول زیر محاسبه و پرداخت می شود:

نهایتا مبلغ به دست آمده عددی است که هر فرد باید برای تبدیل به سابقه پرداخت کند.

نحوه خرید بیمه سربازی

تمامی مراحل خرید این بیمه توسط سازمان تامین اجتماعی صورت می گیرد. ابتدا به سایت تامین اجتماعی به آدرس eservicesmi.tamin.ir مراجعه کنید. در قدم اول می بایست ثبت نام کنید. بعد از ثبت نام نام کاربری و رمز عبور شما ایجاد می شود. اگر هم قبلا از خدمات این سایت استفاده کرده اید و نام کاربری و رمز عبور دارید، کافیست دکمه ورود  را زده و وارد صفحه پروفایل شوید (تصویر زیر)

سایت خرید بیمه سربازی
صفحه ورود در سایت تامین اجتماعی

سپس، از تب های بالای سایت (سمت راست) گزینه بیمه شدگان را انتخاب کرده سپس امور بیمه شدگان و در نهایت به بخش محاسبه خرید خدمت سربازی بروید (مانند تصویر زیر)

خرید بیمه سربازی اقساطی

پس از ورود به این قسمت به راحتی می توانید سوابق خود را مشاهده کنید.  همان طور که گفته شد استعلام خرید بیمه سربازی فقط از طریق سایت سازمان تامین اجتماعی با آدرس مذکور صورت می گیرد. هر گونه پرداخت و استعلام در سایت های دیگر نامعتبر هستند.

شرایط خرید بیمه سربازی رایگان

افرادی مشمول این قانون می شوند که قبل از سال 1383 خدمت سربازی انجام داده باشند. با این شرط که قبل و بعد از خدمت، تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی بوده و حق بیمه پرداخت کرده باشند.

خرید بیمه سربازی اقساطی

این امکان در نظر گرفته شده تا تمامی افراد بتوانند از این قانون استفاده کنند.بعد از محاسبه قیمت خرید بیمه سربازی تنها 1 ماه فرصت پرداخت دارید. البته این موضوع برای افرادی است که می خواهند به صورت نقد بپردازند.

اگر تمایل به خرید اقساطی دارید باید بدانید سازمان تامین اجتماعی اقساط 12 ماهه برای پرداخت قسطی اعلام کرده است. با خیال راحت می توانید بعد از اتمام اقساط از امکانات تبدیل بیمه سربازی بهره ببرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا