استعلام و خرید بیمه آتش سوزی+تخفیف

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
نام و نام خانوادگی
خرید بیمه آتش سوزی

بیمه آتش سوزی یکی از رشته های مهم بیمه ای است که به سه بخش مسکونی، غیر صنعتی و صنعتی تقسیم می شود. آتش سوزی مسکونی برای ساختمان هایی با کاربری مسکونی، غیر صنعتی برای مغازه ها و خدمات بازرگانی و صنعتی نیز برای کارخانجات و تولیدی ها صادر می گردد. این بیمه از این جهت مورد اهمیت شرکتهاست که تخصصی تر بوده و شرکت های معدودی بهترین آن را ارائه می دهند. در حالت کلی، بیمه آتش سوزی دارای بندهای ثابت و عمومی است که توسط بیمه مرکزی به شرکت ها ابلاغ می شود. اما هر شرکت بیمه بندهای مختلف خصوصی خود را برای بیمه آتش سوزی دارد. این بندها تعیین کننده پوشش های تکمیلی، خسارت کامل و حق بیمه می باشند.

بیمه شخص ثالث با تخفیف

بیمه البرز با سابقه 65 ساله در صدور بیمه های آتش سوزی مسکونی، غیر صنعتی و صنعتی بیشترین سهم پورتفوی را از آن خود کرده است. شرکت بیمه البرز با ثبت قوانین و بندهای تکمیل کننده، مشتریان بسیاری را سمت خود جذب کرده است. این بندها برای سهولت کار بیمه گذاران بوده و در جهت پرداخت کامل خسارت از سوی شرکت البرز می باشد.

اگر شما هم مایلید از جزئیات بیمه آتش سوزی البرز باخبر شوید، در ادامه با ما همراه باشید.

 

خرید بیمه آتش سوزی البرز

در بیمه آتش سوزی البرز، سرمایه های ذکر شده توسط مشتری به چند بخش تقسیم می شوند که پرکاربردترین آن ها سرمایه ساختمان، تاسیسات، لوازم، و اثاثیه موجود در محل بیمه می باشند. این مبالغ با تاثیر از خطرات انتخاب شده توسط مشتری، حق بیمه آتش سوزی را تعیین می کنند.

خطرات در بیمه آتش سوزی در دو بخش اصلی و اضافی هستند. خطرات اصلی شامل آتش سوزی، صاعقه و انفجار می باشد که برای تمامی بیمه های آتش سوزی فعال است. خطرات اضافی اما، توسط مشتری یا همان بیمه گذار انتخاب می شوند و مشتری می تواند هر کدام را که مایل بود به بیمه نامه اضافه کند.

خطرات اضافی مواردی بسیاری دارد اما از پراستفاده ترین آن ها می توان به زلزله و آتش فشان، سیل(بیشتر در مناطق شمال و جنوب کشور)، ترکیدگی لوله آب، شکست شیشه، سرقت و مسئولیت مالی اشاره نمود.

فاکتورهای مهم در بیمه آتش سوزی البرز شامل متراژ ساختمان، سال ساخت، نوع سازه، وسایل ایمنی موجود و فاصله با نزدیکترین ایستگاه آتش نشانی مورد توجه در بخش سرمایه ساختمانی است.

مهم ترین فاکتور در بیمه آتش سوزی، تکمیل بودن آن است که خوشبختانه در بیمه البرز مورد توجه قرار گرفته است. در نمایندگی خاکی، خواندن تمامی شرایط و ضوابط موجود در بیمه نامه از ضروریات است. همانطور که در بالا گفته شد، بیمه آتش سوزی البرز به سه بخش مسکونی، غیر صنعتی و صنعتی تقسیم می شود.

 

خرید بیمه آتش سوزی مسکونی

برای خرید بیمه آتش سوزی منزل مسکونی، کافیست متراژ کل بنا را به همراه خطرات مد نظر به نمایندگی اعلام کنید. در نمایندگی خاکی با تکمیل فرم بالا می توانید حق بیمه خود را جویا شوید. کارشناسان مجموعه برای مشاوره بیمه نامه با شما تماس خواهند گرفت.

اگر مایل هستید فقط خطرات اصلی را داشته باشید، نیاز به انتخاب خطرات اضافی نیست.

توجه داشته باشید در زمان اعلام سرمایه، حتما می بایست متراژ کل واحدها را برای ساختمان ها و مجتمع ها وارد کنید.

“لازم به ذکر است بیمه البرز برای متقاضیان خرید بیمه آتش سوزی مسکونی اقدام به برگزاری جشنواره تخفیفی کرده است.”

خرید بیمه آتش سوزی مغازه

خرید بیمه آتش سوزی مغازه ها و مراکز تجاری در دسته “غیر صنعتی” قرار می گیرد. با اعلام نوع سرمایه و مبلغ آن و همینطور خطرات مورد درخواست حق بیمه خود را استعلام بگیرید. بیمه البرز برای بیمه گذاران و متقاضیان خرید بیمه آتش سوزی غیر صنعتی جشنواره تخفیف برگزار کرده است.

بیمه آتش سوزی صنعتی

اگر صاحب کارخانه هستید و یا تولیدی با دستگاه های مختلف دارید، بیمه آتش سوزی “صنعتی” مخصوص شماست. در این بیمه نامه مانند دو مورد بالا با اعلام نوع سرمایه و مبلغ آن و همنیطور خطرات و پوشش های مورد درخواست اقدام به استعلام حق بیمه و خرید نمایید.

خطرات اصلی و اضافی بیمه آتشسوزی

همان طور که گفته شد، خطرات اصلی آتشسوزی برای تمامی بیمه نامه های این دسته (مسکونی، غیر صنعتی و صنعتی) شامل می شود. آتش سوزی، صاعقه و انفجار از خطرات اصلی به شمار می آیند. در همه بیمه نامه های آتشسوزی، شرکت بیمه موظف است خسارت مشتری در اثر حوادث آتش سوزی، صاعقه و انفجار را پرداخت کند.

خطرات اضافی نیز شامل زلزله، آتش فشان، سیل، گردباد و طوفان، شکست شیشه، سرقت، نشتی از سقف، خودروهای پارکینگ، نوسانات برق، شورش و آشوب، دفرمگی ظروف صنعتی، پوشش پاکسازی زباله ها، مسئولیت مالی و… می باشد. بیمه گذار بنا به درخواست خود و نیاز محل مورد بیمه به خطرات اضافی، هر پوشش را به خطرات اصلی بیمه نامه اضافه می کند.

مسئولیت مالی و پوشش پاکسازی چیست؟

بعد از وقوع حادثه آتشسوزی، یقینا زباله هایی از بقایای موارد سوخته شده تولید می شود. جمع آوری این زباله ها نیاز به صرف زمان و هزینه بالا دارد. پوشش پاکسازی در این موارد به کمک بیمه گذار آمده و این هزینه را پرداخت می کند. این پوشش برای کارخانجات و تولیدی ها بیشترین کاربرد را دارد.

مسئولیت مالی که نام کامل آن “مسئولیت مالی ناشی از آتشسوزی و انفجار” است، پوشش تکمیلی و البته پرکاربرد در بیمه نامه های آتش سوزی محسوب می شود. معمولا در حین آتشسوزی، شعله های آتش به همسایگان مجاور نیز سرایت کرده و آن ها را دچار خسارت می کند. با این خطر اضافی، خسارات ناشی از آتش سوزی و انفجار در قبال همسایگان شما نیز پرداخت می شود.

“لازم به ذکر است حداکثر پوشش موارد مسئولیت مالی و پاکسازی، بر اساس مجموع سرمایه ذکر شده تعیین می گردد”

خرید بیمه آتش سوزی تجاری

مراکز تجاری باید از بیمه آتش سوزی غیر صنعتی برای جبران خسارات خود بهره ببرند. برای صدور این بیمه نامه نیاز به اعلام سرمایه های مشتری و خطرات مورد درخواست در فرم مربوطه است. پس از اعلام نرخ توسط نمایندگی، در صورت نیاز کارشناس بازدید به محل اعزام  می شود. با تکمیل این فرآیند، بیمه نامه آتش سوزی تجاری، صنعتی و مسکونی با رائه مدرک هویتی و پرداخت حق بیمه صادر می شود.

بیمه آتشسوزی نیازمند بررسی دقیق و تخصصی است. تمامی این فرایندها حدود 3 تا 7 روز زمان می برد (در مواردی که نیاز به بازید هست). پس برای صدور بیمه آتش سوزی بهتر است 1 هفته قبل از اتمام بیمه نامه اقدام به تمدید نمایید. اگر رای اولین بار قصد خرید بیمه اتش سوزی دارید، بهتر است قبل از زمان مقرر اقدام به مشاوره و خرید نمایید.

خرید بیمه آتش سوزی انبارها

از همه موارد گفتیم به جز انبارها. بیمه آتش سوزی انبارها، با سرمایه های مختلف معرفی می شوند که البته بیشتر آنها سرمایه شناور دارند. تمامی سرمایه هایی که درباره اش صحبت شد، سرمایه های ثابت هستند که در طول مدت زمان بیمه نامه تغییر نخواهند کرد. اما دسته دیگری وجود دارند که هر مدت سرمایه شان تغییر می کند. این دسته دارای سرمایه شناور هستند. 

معمولا انبارها با ارسال نامه در مدت هر 15 تا 30 روز به نمایندگی یا شرکت بیمه، سرمایه آن مدت را اعلام کرده و در بیمه نامه لحاظ می شود. پرداخت حق بیمه با سرمایه شناور نیز توسط شرکت بیمه معرفی می گردد.

مستاجران و خرید بیمه آتشسوزی

برخلاف باور عموم، این طور نیست که مستاجران نتوانند از بیمه آتش سوزی استفاده کنند. هر مستاجر دارای اموال و اثاثیه مربوط به خود است که میتواند بدون نیاز به اعلام متراژ ساختمان، از سرمایه داخل منزل خود در مقابل حوادث آتش سوزی حفاظت کند. با توجه به بالا رفتن قیمت وسایل و اثاثیه، اقدام به خرید بیمه آتش سوزی مسکونی و مستاجران رو به افزایش است.

محاسبه و استعلام بیمه آتشسوزی

برای محاسبه و استعلام بیمه آتشسوزی مسکونی، غیر صنعتی و صنعتی البرز فقط کافیست فرم ابتدای نوشته را تکمیل کنید. کارشناسان نمایندگی خاکی در کوتاه ترین زمان ممکن برای مشاوره خرید بیمه آتش سوزی با شما تماس خواهند گرفت.

برای استعلام، خرید و مشاوره بیمه آتش سوزی و دیگر بیمه نامه ها از طریق فرم های زیر اقدام نمایید

نمایندگی خاکی 

بیمه البرز

021-44405512

0922-3914909

alborzins.khaki@gmail.com
پیمایش به بالا