خرید و استعلام بیمه مسافرتی+بهترین قیمت

بیمه مسافرتی
لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

بیمه مسافرتی از مهم ترین بیمه نامه های چند سال اخیر است. در طول مدت سفر، قطعا با موارد مختلفی روبرو خواهید شد که ممکن است انتظار آن ها را نداشته باشید. مخصوصا اگر سفر شما با گروه و یا خارج از کشور باشد.

بیمه شخص ثالث با تخفیف

بیماری، حادثه، گم شدن مدارک، سرقت شدن پول و اموال همگی از خطراتی هستند که در طول سفر شما و دیگر مسافران را تهدید می کند. اگر برای بار اول به مکانی سفر می کنید حتما بیمه مسافرتی همراه داشته باشید.

اگر چه امروزه این بیمه برای تمامی نقاط و حتی افراد به صورت تکی هم خریداری می شود.

بیمه مسافرتی داخلی

در واقع همان بیمه حوادث انفرادی است. این بیمه نامه برا هر فرد با توجه به سن، مدت زمان تحت پوشش و پوشش ها صادر می شود. پوشش های این بیمه نامه شامل موارد زیر می باشد:

  • هزینه پزشکی
  • غرامت نقص عضو
  • غرامت فوت
  • غرامت روزانه

بیمه مسافرتی خارجی

بیمه مسافرتی خارجی البرز به چند صورت انجام می گیرد. این بیمه، به سه دسته zone1، zone 2 و شینگن تقسیم می شود که تفاوت کوچکی در حق بیمه دارند. مثلا برای سفر به کشور قبرس سه طرح با سقف تعهدات مختلف پیش رو دارید که هر یک را می توانید خریداری کنید.

بیمه مسافرتی شینگن

ویزای شینگن و بیمه شینگن باید با هم خریداری شوند. اگر ویزا شینگن است بیمه سفر هم باید شینگن باشد. کشورهای عضو شینگن هم 28 کشور اروپایی هستند. البته در برخی کشورهای غیر اروپایی مانند کانادا، خرید این بیمه برای سفر الزامی است.

شرکت خدمات بیمه مسافرتی

شرکت های مختلفی در جهان برای ارائه خدمات به مسافران و گردشگران وجود دارند. یکی از این شرکت ها Remed است. این شرکت در کشور ترکیه مستقر بوده و خدمات عالی را به مسافران عرضه می کند.

پوشش های بیمه مسافرتی

منظور از پوشش های این بیمه، خسارت‌ های و حوادثی است که در بیمه نامه ثبت شده و شرکت بیمه متعهد به جبران آن‌ها خواهد بود. اصلی‌ترین پوشش ‌های بیمه مسافرتی شامل موارد زیر می‌شود:

  • هزینه های پزشکی: هزینه مراقبت پزشکی و بستری در بیمارستان برای درمان بیماری‌ها یا حوادث و صدمات مختلف.
  • هزینه های دندانپزشکی: درمان ضروری برای درمان عفونت شدید، دندان درد، کشیدن دندان و…
  • هزینه دارو: در صورت مفقود شدن داروهای همراه مسافر (به شرط ضروری بودن مصرف آن‌ها) و ارسال مجدد داروهای مورد نیاز بیمه‌شده.
  • هزینه‌های بازگشت: در صورت ابتلا به بیماری یا وقوع حادثه‌ای که بیش از 10 روز نیاز به بستری شدن در بیمارستان داشته باشد.
  • هزینه رفت‌و‌آمد و اقامت یکی از بستگان درجه 1 بیمار: اگر بیمه‌شده نیاز به بستری شدن بیش از 10 روز داشته باشد.
  • هزینه مسائل حقوقی: برای مواردی که به‌دلیل رعایت نکردن قوانین شهروندی در کشورهای خارجی و یا آشنا نبودن با قوانین و مقررات مربوط به آنجا بیمه‌شده نیاز به خدمات حقوقی پیدا کند، می‌تواند از این پوشش استفاده کند. پوشش حقوقی بیمه مسافرتی هزینه‌های مربوط به مشاوره و پیگیری پرونده و همچنین پرداخت حق‌الوکاله و هزینه‌های دادگاه و فرآیند دفاع را پرداخت می‌‌کند.
  • هزینه‌های مربوط به بار، مدارک مسافر و تاخیر پرواز شامل هزینه خسارت سرقت یا مفقودی بار و مدارک شخص و همچنین تاخیر در حرکت وسیله نقلیه مربوط به سفر.
  • بیمه‌شده همچنین می‌تواند با پرداخت چند درصد هزینه بیمه مسافرتی اضافه درخواست پوشش خطرات و حوادث دیگر را هم از شرکت بیمه داشته باشد.

 

تعهدات بیمه مسافرتی البرز

منظور از سقف تعهدات، حداکثر مبلغ پرداختی شرکت بیمه برای جبران هزینه درمان یا خسارت بیمه‌شده است. سقف تعهدات در این بیمه‌ معمولا قابل انتخاب است و خریدار می‌تواند براساس مدت سفر، کشور مقصد و همچنین وضعیت سلامتی خود از بین دو یا چند سقف تعهد یک مورد را انتخاب کند. تعهدات بیمه سفر به دو صورت30 هزار و 50 هزار یورویی وجود دارد. این تعهدات مبلغ پرداختی شرکت بیمه به هر بیمه گذار است. بدیهی است تعهد 50 هزار یورویی حق بیمه بالاتری داشته اما کامل تر است.

مدت زمان استفاده از بیمه مسافرتی

مدت زمان استفاده از این بیمه نامه در ویزای single تا 92 روز و در ویزا multiple از 92 روز به بعد است.

عوامل موثر بر قیمت بیمه مسافرتی

قیمت این بیمه به سن افراد، نوع ویزا، مقصد، مدت زمان سفر و سقف تعهدات بستگی دارد.

خرید و استعلام بیمه مسافرتی البرز

برای خرید و استعلام، کافیست از طریق فرم بالا اقدام نمایید. بعد از تکمیل فرم کارشناسان ما درکوتاه ترین زمان ممکن با شما جهت اعلام نرخ و مشاوره خرید بیمه تماس خواهند گرفت. در بیمه مسافرتی البرز برای هر مقصد، چندین طرح قیمتی ارائه شده که مسافران با هر توان مالی بتوانند از خدمات بیمه البرز استفاده کنند.

برای استعلام، خرید و مشاوره بیمه مسافرتی و دیگر بیمه ها از طریق فرم های زیر اقدام نمایید


نمایندگی خاکی بیمه البرز

نمایندگی خاکی 

بیمه البرز

021-44405512 

0922-3914909 

  alborzins.khaki@gmail.com 

پیمایش به بالا