خرید بیمه آنلاین؛ ناگفته ها+ راهنمایی خرید

خرید بیمه آنلاین چند سالی است میان مردم رواج پیدا کرده است. دلیل آن هم فقط صرفه جویی در زمان و سهولت کار است. با این روش به راحتی و با چند کلیک بیمه نامه شما صادر می شود. بیمه نامه را تحویل گرفته و بسیار راضی هستید.

بیمه شخص ثالث با تخفیف

اما تا به حال از خود پرسیده اید اصلا برای چی بیمه میخرم؟

سالهاست بیمه شخص ثالث در کشور ما احباری است و همه دارندگان وسایل نقلیه باید آن را خریداری کنند. اما همین بیمه نامه که بسیار رایجه اگر به درستی صادر نشه می تونه شما را ورشکست کنه! بله، نکات و داده هایی در صدور همه بیمه نامه ها وجود داره که اگر مشتری بر حسب اعتماد، عدم آگاهی و یا حتی قیمت پایین تر خریداری کنه، تمام مبلغ خسارت رو باید از جیب پرداخت کنه!

بیمه گذارانی که بیمه نامه را با شرایط بالا خریداری کرده اند، در زمان خسارت هیچ اطلاعاتی حتی از نماینده صدور خود ندارند و نمیدانند بیمه شان را از کجا خریدند! چه برسد به اینکه درباره نحوه پرداخت خسارت و ارائه مدارک هم اطلاعات کسب کنند.

طبق آمار دفاتر، روزانه 20 تا 15 نفر از بیمه گذارانی که بیمه آنلاین خریداری کرده و دچار خسارت شده اند از چگونگی ارائه مدارک، پرداخت خسارت، ارائه قطعات آسیب دیده و… سوال می کنند. این در حالی است که همه آنها در ابتدا نام و آدرس نماینده صدور خود را می خواهند. در آخر با وجود راهنمایی و مشاوره های دفاتر، باز هم خسارت را از جیب پرداخت می کنند.

اگر تمایل به دیدن راهکارهای خرید بهترین بیمه هستید، با ما در ادامه همراه باشید.

خرید بیمه آنلاین ارزان

یکی از دلایلی که مردم به خرید آنلاین بیمه روی آورده اند، ارزان بودن آنهاست. شاید ندانید اما قیمت حق بیمه در شرکت بیمه مدنظر شما دقیقا با سایت های آنلاین مطابقت دارد. برای مثال حق بیمه یک خودرو پراید در سال 1403 در دفاتر بیمه البرز 3 میلیون تومان است و در سایت های آنلاین نیز همین مقدار می باشد. به علاوه زمانی که شما از نمایندگی های خرید می کنید شامل تخفیف و جوایز دوره ای هم می شوید.

تعداد کمی از نمایندگان، سایت های آنلاین خرید هم دارند. در نمایندگی خاکی، شما با همان قیمت آنلاین از پشتیبانی کامل نماینده، مشاوره قبل از خرید، امضا و قرائت فرم پیشنهاد، ارسال فیزیکی بیمه نامه با مهر و امضای نماینده رسمی، تخفیفات دوره ای و از همه مهم تر شرایط اقساطی آسان بهره مند خواهید شد.

خرید بیمه با تعهد های مختلف

برای بهره مندی از پوشش های مالی مختلف می توانید از تعهد مالی پایه (40 میلیون در سال 1403) تا سقف پرداختی (800 میلیون تومان در سال 1403) انتخاب کنید. برخلاف تصور عموم اختلاف قیمت حق بیمه شخص ثالث با تعهد مالی 100 و 40 میلیون حدود 100 هزار تومان است. یعنی با پرداخت 100 هزار تومان بیشتر، تا 60 میلیون تومان خسارت بیشتری دریافت کنید! پیشنهاد می شود تعهد بالاتر را خریداری کنید تا در زمان خسارت دچار مشکل نشوید.

بیشتر بیمه گذاران با توجه به افزایش قیمت قطعات خودرو، تعهدهای بالاتر را انتخاب می کنند تا از پرداخت خسارت بیشتری بهره مند بشن. برای انتخاب تعهد بالاتر و استفاده از مزایا این بیمه نامه، نمایندگی خاکی روش پرداخت اقساط بلند مدت را برای مشتریان در نظر گرفته است.

خرید بیمه آنلاین
با خرید آنلاین بیمه مستقیم از نمایندگی آرامش خاطر داشته باشید

خرید بیمه غیر حضوری

خرید بیمه آنلاین یا همان غیر حضوری از طریق نمایندگی های معتبر هم قابل انجام است و مانند گذشته نیازی به مراجعه حضوری در دفاتر نیست. این گونه در زمان خود صرفه جویی کرده و خیالتان از بابت بیمه نامه و نماینده صدور راحت است. در نمایندگی خاکی با ارسال تصاویر مدارک خود در پیامرسان های مختلف و یا حتی از طریق سایت نمایندگی می توانید از قیمت حق بیمه خود مطلع شده و اقدام به صدور نمایید. نماینده بعد از بررسی مدارک شما و استعلامات مربوطه قیمت حق بیمه را به شما خواهد گفت. به علاوه بهترین پیشنهاد بیمه را به شما خواهد داد. این پیشنهاد بر اساس نوع بیمه، کاربری، شرایط مالی خریدار و… انجام می گیرد.

اعزام کارشناس بیمه به صورت رایگان

موردی که در نمایندگی خاکی شاهد آن هستیم، اعزام کارشماس بیمه برای هر رشته است. در بیمه هایی مانند بدنه و شخص ثالث (در مواردی) نیاز به بازدید از خودرو دارند. کارشناس به صورت رایگان به محل اعلامی شما اعزام می شود و از خودرو شما بازدید می کند. این خدمات در بیشتر دفاتر یا وجود ندارد و یا رایگان نیست.

خرید بیمه با تخفیف

تخفیفات همیشه برای همه ما جذاب بوده است. حتی در مورد بیمه هم تمایل به خرید با تخفیف داریم. اگر چه تخفیفات در بیمه کمی پیچیده است اما نمایندگی خاکی دوره و جشنواره های مختلف برگزار می کند. در این جشنواره ها، افراد برنده از کد تخفیف در هر بیمه نامه بهره مند خواهند بود. به علاوه می توانید در مناسبت ها جوایزی نیز به مشتریان ارائه خواهد شد. بیمه گذاران این نمایندگی از تمامی خدمات و پشتیبانی کامل نماینده، با پرداخت مبلغی یکسان در مقایسه با سایت های آنلاین بهره مند خواهند شد.

خرید آنلاین بیمه با تخفیف
خرید آنلاین بیمه با تخفیف

پشتیبانی کامل نماینده

متاسفانه در خرید آنلاین بیمه شما نمی توانید با نماینده ارتباط بگیرید و همین مورد ضعف بزرگی برای اینگونه فروش محسوب می شود. زیرا در زمان خسارت، نیاز به پیگیری و پشتیبانی نماینده دارید و اینکه باید واحد صدور خود را بشناسید. اما هچ اطلاعاتی از آن ندارید. در نمایندگی خاکی علاوه با شخص نماینده ارتباط مستقیم خواهید داشت و تمامی بیمه نامه ها را مستقیما شخص نماینده صادر می کنند. در نهایت با مشاهده آدرس و نام نمایندگی در بیمه نامه به راحتی می توانید مشکلات و سوالات خود را با نمایندگی خاکی در میان بگذارید.

شرایط پرداخت قسطی

شاید در ابتدا فکر کنید دفاتر نمایندگی پرداخت اقساطی ندارند. اما کامل در اشتباهید. بسیاری از نمایندگی ها علاوه بر پرداخت نقدی، شرایط پرداخت اقساط هم دارند. در نمایندگی خاکی، می توانید برای هر بیمه نامه شرایط پرداخت اقساطی دریافت کنید. این نوع پرداخت با توجه به شرایط بیمه گذار، از پرداخت کوتاه مدت اقساط تا بلند مدت قابل انجام است.

دسترسی به شخص نماینده و آدرس

در آخر، مهم ترین فاکتور خرید بیمه مستقیم از نماینده دسترسی به نماینده و مشخصات اوست. بیمه نامه هایی که در نمایندگی خاکی صادر می شوند همگی دارای مهر و امضا، کد نمایندگی، آدرس نمایندگی و شماره تلفن هستند. این نوع بیمه نامه ها در سراسر کشور قابل استعلام اند. شاید در ابتدا فکر کنید این مورد زیاد به کارتان نیاید اما در زمان خسارت به شدت به نمایندگی خود احتیاج دارید. هیچ کس مانند نماینده خودتان در زمان خسارت، پیگیر و مشاور دلسوز شما نخواهد بود. پس در انتخاب نمایندگی درست بکوشید.

پیمایش به بالا