خرید بیمه مسئولیت؛ 30 درصد ارزانتر+مشاوره، استعلام و خرید آنلاین

برای خرید انواع بیمه مسئولیت با شماره تلفن های نمایندگی خاکی تماس گرفته و یا از طریق فرم زیر اقدام کنید. کارشناسان مسئولیت ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.

بیمه شخص ثالث با تخفیف
خرید بیمه مسئولیت
لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

بیمه مسئولیت انواع مختلفی دارد. از در واقع هر شغل یا حرفه ای که کار تولید و خدمات در آن انجام شود، تحت پوشش بیمه مسئولیت قرار می گیرد. بیمه مسئولیت همان طور که از نامش پیداست، بیمه ای است برای افراد مسئول در یک کارگاه، کارخانه، تولیدی، پزشکان، مراکز آموزشی، مدیران آپارتمان و… . هر کدام از این مشاغل و خدمات بیمه نامه مسئولیت مجزا دارند اما پوشش های این بیمه نامه برای همه مشترک است.

انواع بیمه مسئولیت

انواع مختلف بیمه مسئولیت به چندین بخش تقسیم می گردد. لیست زیر از پرتقاضاترین بیمه مسئولیت تا کمترین آن به ترتیب آمده است:

بیمه مسئولیت کارفرما

“بیمه مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان” نام کامل این بیمه نامه است. کارفرمایان بخش های صنعتی، تولیدی، خدماتی و… از آن استفاده می کنند. بیمه مسئولیت کارفرما به منظور حفاظت از جان کارکنان بخش ها می باشد. این بیمه نامه چون صرفا بر اساس دیه تعیین می گردد، مربوط به جان انسان ها و هزینه های پزشکی ناشی از حادثه می باشد. بخش های مالی و حفاظت از سرمایه مربوط به این بیمه نامه نمی شود مگر در موارد خاص که در پایین توضیح داده می شود.

بیمه مسئولیت پزشکان و پیراپزشکان

خرید بیمه مسئولیت پزشکان

خرید بیمه مسئولیت پزشکان و پیراپزشکان نیز فقط مختص همین گروه می باشد. پزشکان و مخصوصا جراحان با خرید بیمه مسئولیت پزشکان، خدمات خود در قبال بیماران را بیمه می کنند. بیمه مسئولیت پزشکان خسارت پزشک به بیمار را جبران خواهد کرد. مهمترین بخش در خرید بیمه مسئولیت، انتخاب پوشش هاست. لذا در هنگام خرید این بیمه نامه با جدیت پوشش ها را انتخاب کنید. هز نماینده نیز بخواهید همه پوشش ها را به صورت واضح برای شما توضیح دهد. این امر باعث می شود بیمه مسئولیت قوی و غنی داشته باشید نه صرفا یک کاغذ.

بیمه مسئولیت آسانسور

بیمه آسانسور بی شک یکی از معروف ترین بیمه هاست. اما کمتر کسی می داند این بیمه نامه زیر شاخه مسئولیت است. با توجه به اینکه بیشتر آپارتمان ها دارای آسانسور می باشند و هر روز به تعداد آن ها اضافه می شود، تعداد بیمه های آسانسور هم افزایش می یابد. بیمه آسانسور بر خلاف تصور مردم بیمه معمولی نیست و باید مورد توجه بیمه گذار قرار بگیرد. مدل دستگاه آسانسور، تعداد طبقات، تعداد درب های آسانسور، ظرفیت آسانسور، کاربری آسانسور و همین طور نوع پوشش های انتخابی آن باید با دقت انتخاب شوند. زیرا بعد از صدور بیمه آسانسور و همین طور همه بیمه ها هیچ امکان تغییری وجود ندارد.

خرید بیمه آسانسور ارزان

این مورد زمانی مشکل ساز می شود که بخواهید از بیمه آسانسور استفاده کرده و از شرکت خسارت دریافت کنید. با توجه به اینکه اطلاعات اشتباه از سوی نماینده ثبت شده و شرکت مسئول پرداخت خسارت است، مبلغ خسارت شما کسر شده و یا اصلا تعلق نمی گیرد. به وفور از این نوع بیمه نامه ها مشاهده شده که صرفا برای قیمت پایین تر، بیمه نامه ای بی کیفیت خریداری می شود. که در زمان خسارت باید از جیب پرداخت کنید!

بیمه مسئولیت هیئت مدیره

برای خرید بیمه مسئولیت هیئت مدیره یا همان بیمه مدیر ساختمان، به اطلاعاتی نظیر تعداد واحدها، سال ساخت، نمای ساختمان، بخش های مختلف ساختمان مانند استخر، زمین بازی کودکان، زمین های ورزشی (در صورت وجود) و پوشش های انتخابی نیاز است. بیمه هیئت مدیره به منظور حفاظت از جان ساکنین و افرادی که به آنجا رفت و آمد زیادی دارند، مورد استفاده قرار می گیرد. اگر خدای ناکرده حادثه ای در مشاعات و بخش های تحت پوشش برای فردی اتفاق بیفتد، با بیمه هیئت مدیره جبران می شود.

بیمه مسئولیت عمرانی

مسئولیت کارهای عمرانی همان طور که از نامش پیداست به منظور حفاظت از جان کارکنان در بخش های عمرانی است. بخش های عمرانی مانند احداث تونل، مترو، تابلوهای شهرداری، گل کاری معابر، شرکت های پیمانکاری هستند که این بیمه نامه برا آن ها مورد استفاده قرار می گیرد. صدور بیمه مسئولیت کارهای عمرانی مانند بیمه کارفرما بوده و فقط در بخش های جزیی تفاوت دارند. اما ریسک نوع خدمات عمرانی در مشاغل معرفی شده متفاوت است. برای مثال حق بیمه خدمات عمرانی گل کاری معابر حق بیمه کمتری نسبت به احداث تونل دارد. زیرا ریسک خطر کمتری متوجه کارکنان است.

بیمه مسئولیت مراکز آموزشی

این بیمه برای مراکز آموزشی تئوری و عملی کاربرد دارد. هر گونه حادثه در مراکزی مانند مدارس، مهد کودک ها، دانشگاه ها، مراکز فنی حرفه ای، آموزشگاه های خصوصی و… از طریق بیمه مسئولیت تحت پوشش قرار می گیرد. پرداخت هزینه های پزشکی، نقص عضو، از کارافتادگی و دیه توسط این بیمه نامه انجام می شود. مدیران، کارکنان و هنرجویان نیز افراد تحت پوشش بیمه نامه هستند.

بیمه مسئولیت ناجیان استخر

غریق نجات ها در استخرها و مراکز آبی نیز بیمه نامه مسئولیت مختص خود را دارند. همان طور که می دانید حوادث در این مراکز بسیار اتفاق می افتد مخصوصا در مراکز یکه رفت و آمدهای زیادی دارند. یا حتی تعداد هنرجویان زیاد است. با این بیمه نامه خسارت پرداختی ناجیان و هنرجویان از طرف شرکت بیمه پرداخت می شود.

خرید بیمه مسئولیت
پیمایش به بالا